Občas se potřebujete na něco zeptat. Abychom vás nezdržovali, předem odpovídáme na nejpalčivější otázky:
Když potřebuji pomoc, jak ji najdu?
Přímo ve vaší administraci naleznete integrovaný systém technické podpory. Jsme první, kdo s ním přichází. Stačí kliknout na tlačítko PODPORA. Pak už jen zadáte nový helpík (požadavek) a napíšete, co vás trápí.
Co když se zaseknu a nebudu vědět kudy dál?
Připravili jsme pro vás návody, ke kterým se dostanete kliknutím na tlačítko Návody v administraci. Mezi návody můžete pohodlně vyhledávat.
Chci web na vlastní doméně (www.mojedomena.cz), co mám udělat ?
Využijte ve své administraci tlačítko Podpora a Premium. Zobrazí se vám nabídka aktuálních prémiových služeb, které si ihned můžete objednat.
Chci email, jak to s ním je?
Email je dostupný pouze pro vlastní domény 2.řádu. Vyžaduje aktivaci Premium verze Optimal a výše. V případě, že jste si aktivovali premiové služby, kontaktujte nás přes Podporu.
Za které funkce musím platit?
Za žádné. Necháváme si platit pouze za větší datový prostor (servery nejsou zadarmo) a úkony, které vyžadují lidskou práci (domény, maily). Všechny funkce systémů, včetně těch budoucích, jsou a budou zdarma.
Proč se holedbáte SEO a nemůžu vyplnit metatagy KEYWORDS?
Protože si vážíme vašeho času. Vyplňovat keywords je zbytečné z hlediska vyhledávačů, kontraproduktivní z hlediska vaší konkurence. Tedy pokud nechcete, aby věděla, na jaká klíčová slova cílíte.
V SEO analyzátoru od firmy X mi vyšlo, že můj web není 100% SEO. Proč?
To je jednoduché. Protože všechny ty analyzátory ve skutečnosti neměří žádné SEO atributy, ale interně nastavená pravidla. Opakovali bychom slova skvělých konzultantů, proto vás odkážeme na článek 10+1 mýtů o SEO, který naleznete v Poradně (v administraci WEBUJE pod záložkou Doplňky).
Jak se dělá to SEO?
Tím nejdůležitějším je budování kvalitních zpětných odkazů - tedy vytvořit si dobrý odkazový profil (tedy pouze velmi kvalitní katalogy - ručně tříděné, ale nejlépe články v médiích apod. Potom těch odkazů nepotřebujete tolik. Jinými slovy - raději kvalita a ne kvantita). Na hustotě slov a podobných mýtech nezáleží.